PREPORUKE O ORGANIZACIJI RADNOG DANA UČENIKA TIJEKOM ODRŽAVANJA NASTAVE NA DALJINU
Autor: Ines Budić, Jadranka Ivanušić, 27. 3. 2020.
Izvođenje nastave na daljinu predstavlja izazov za učitelja i učenika, ali i za cjelokupnu obitelj jer se proces učenja i poučavanja odvija kod kuće pa je potrebno osigurati određene preduvjete za učenje, ali i procijeniti koliko zapravo treba učiti. Stoga je ova preporuka napisana na jednostavan način s konkretnim primjerima koji mogu biti od pomoći učenicima, učiteljima i roditeljima/starateljima. Što se uvjeta za učenje tiče, to podrazumijeva opremu za nastavu za daljinu (upute o tome dane su školama) i potrebne udžbenike, ali i da se za učenike kod kuće organizira mirni kutak za učenje. Nadalje, dobro je da se pokuša uvesti i redovita struktura radnoga dana za učenike. Posebno je važno da roditelji o tome vode brigu kod mlađe djece koja pohađaju razrednu nastavu, a dobro je i da se određenih preporuka drže i stariji učenici, na taj način brinemo i o psihofizičkome zdravlju djece i mladih ljudi. Više na linku:
Preporuke_o_organizaciji_radnog_dana_ucenika_tijekom_odrzavanja_nastave_na_daljinu.pdf (589.84 KB)
Izvannastavna aktivnost STeam je inovativna izvannastavna aktivnost čiji je cilj jačanje obrazovnih i karijernih aspiracija prvenstveno djevojčica prema STEM području.
Više na linku:
http://os-mertojak-st.skole.hr/projekti_eu/steam
Jezični savjeti
(službena komunikacija, pedagoška dokumentacija)
Pripremile:
Dragana Plosnić, učiteljica Hrvatskoga jezika
Ivana Županović, učiteljica Hrvatskoga jezika
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |